دانلود سریال

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

انلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی قلبم رو تکراره .. آهنگ قلبم رو تکراره یک آهنگ شادی است و شنیدنی

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام قلبم رو تکراره با بالاترین کیفیت ترانه مهرزاد امیرخوانی آهنگ مرتضی پاشایی تنظیم سعید زمانی
دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی قلبم رو تکراره

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی قلبم رو تکراره

–*/-*/-*/-*/-/-/-*/-*/-*/-*/-*/-*–*

Moreta Pashaei – Ghalbam Roo Tekrare.mp3

/-*/-*/-*/-/-/-*/-*/-*/-*/-*/-**-*-**

شعر مرتضی پاشایی قلبم رو تکراره

دست من نیست هر بار میگم دوست دارم این همه با اصرار میگم دوست دارم حال ِ دلم بده دلمو پس نده میدونم خودم چی سرم اومده قلبم رو تکراره همیشه دوست داره حالا که میگی آره انگاری هوا تب داره بی قراره  داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه منو تو باهم باشیم دنیا مال ِ ماست دیگه خدا اونجاست اون بالا حواسش به ماست حالا داره تو گوشت میگه ما مال ِ همیم دیگه گوش کن به قلبت داره قلبت راست میگه هرچی دلش خواست میگه منوتو باهم باشیم دنیا مال ماست دیگه

کلیک برای دانلود
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی کلنجار

    آگوست 29th, 2014
    farsi

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی کلنجار …. دانلود آهنگ غمگین کلنجار

( ترانه  سامان جلیلی شهرام جلیلی  امید علی جانی )( تنظیم : کوشان حداد ، پوریا حیدری ، انوشیروان تقوی ، حامد برادران ، معین رهبر ) ( میکس مسترینگ : کوشان حداد ، حامد برادران )
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی کلنجار

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی کلنجار

–*-*/-/-/-*/-*/-*/-*/-//-*—

Saman Jalili Kalanjar9.mp3

–*-*/-/-/-*/-*/-*/-*/-//-*—

متن آهنگ کلنجار سامان جلیلی

من این حرفا سرم نمیشه منو قانع کن میمونی از تو دست بر نمیدارم خودت اینو میدونی هی کلنجار نرو بسه رویسیم اخرم من حرف دیوونگی باشه از تو دیوونه ترم من چی نصیبت میشه از این دل بریدن دل شکستن که میخوای با این جدایی بگیری منو از من منصرف شو از گذشتن از منو شعله کشیدن من به آتیش می کشونم همه دنیارو , بری بی من همه دنیارو بری بی من من که پای تو نشستم کوه درداتو شکستم پا نذار رو قسمی که پیش چشمات با تو بستم حرف من اینه بفهمی رفتنت عینه تگرگه زندگی وقتی نباشی زندگی نیست خوده درده

چی نصیبت میشه از این دل بریدن دل شکستن که میخوای با این جدایی بگیری منو از من منصرف شو از گذشتن از منو شعله کشیدن من به آتیش می کشونم همه دنیارو بری بی من همه دنیارو بری بی من

کلیک برای دانلود
دانلود آهنگ جدید لیلا فروهر خیلی حساسم

    آگوست 26th, 2014
    farsi

دانلود آهنگ جدید لیلا فروهر خیلی حساسم

دانلود آهنگ جدید لیلا فروهر خیلی حساسم

آهنگ جدید لیلا فروهر  بنام خیلی حساسم را دانلود کنید

آهنگ خیلی حساسم لیلا فروهر Lyrics Music Leyla Forouhar Kheyli Hasasam

-*/-/-/-/-*/—*-*-*-**-*-*

Leila Forouhar – Khayli Hasasam.mp3

-*/-/-/-/-*/—*-*-*-**-*-*

ترانه و شعر آهنگ خیلی حساسم لیلا فروهر

وقتی که با با منی با من حرف میزنی خیلی زود رنجم خیلی حساسم بودن ِ با تو مهمه واسم واسه همینم دل به تو بستم تا آخر ِ عمر عاشقت هستم اسمت که میاد تنم میلرزه زندگی با تو شادیه محضه خیلی خوشحالم که تورو دارم هیچ چیزی با تو من کم ندارم وقتی که با منی با من حرف میزنی حس میکنم روی ابرام وقتی که مغروری یا تو ازم دوری حس میکنم خیلی تنهام تکست آهنگ خیلی حساسم لیلا فروهر خیلی زود رنجم خیلی حساسم بودن ِ با تو مهمه واسم واسه همینم دل به تو بستم تا آخر ِ عمر عاشقت هستم وقتی که با منی با من حرف میزنی حس میکنم روی ابرام وقتی که مغروری یا تو ازم دوری حس میکنم خیلی تنهام وقتی که اینجایی با منی تنهایی حس میکنم غرق رویام وقتی پیشم هستی میگی که دل بستی نمیدونم دیگه کجام وقتی که با منی حس میکنم روی ابرام وقتی که مغروری حس میکنم خیلی تنهام وقتی که با منی با من حرف میزنی حس میکنم روی ابرام وقتی که مغروری یا تو ازم دوری حس میکنم خیلی تنهام

کلیک برای دانلود
دانلود آهنگ جدید سینا شعبان خانی آخر کار خودتو کردی

    آگوست 25th, 2014
    farsi

دانلود آهنگ جدید سینا شعبان خانی آخر کار خودتو کردی … دانلود آهنگ های جدید ایرانی این سایت بهترینه

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سینا شعبانخانی به نام آخر کار خودتو کردی ترانه سرا و آهنگساز سینا شعبانخانی تنظیم کننده حامد برادران همراه با کد آهنک برای وبلاگ  پخش آنلاین
دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی آخر کار خودتو کردی

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی آخر کار خودتو کردی

-*-/-*/-*/-/-/-/-*/-/-

Sina Shabankhani – Akhar Kaare Khodeto Kardi.mp3

-/-*/-*-/-/–*-*-/-/-*/–/-

متن آهنگ آخر کار خودتو کردی از سینا شعبانخانی

عکسمونو روی دیوار نمیبینم دیگه این روزا انگار عزیزم عزیزم دستای گرم تو دیگه داره یه چیزای دیگه ای رو میگه عزیزم عزیزم من تورو دوست دارمو تو دیگه منو نمیخوای پس برو عزیزم من تورو دوست دارمو تو دیگه منو نمیخوای پس برو عزیزم آخر کار خودتو کردی زدی زیر همه حرفات پا گذاشتی روی قلبمو ول کردی

چشمای سردتو دیگه چیزی از عشق منو تو نمیگه میدونی عزیزم تنها نگذار منو تو بمونو از پیش من نرو میدونی عزیزم من تورو دوست دارمو تو دیگه منو نمیخوای پس برو عزیزم عزیزم من تورو دوست دارمو تو دیگه منو نمیخوای پس برو عزیزم آخر کار خودتو کردی زدی زیر همه حرفات پا گذاشتی روی قلبمو ول کردی

کلیک برای دانلود
دانلود آهنگ جدید جمشید تمنای وصال

    آگوست 19th, 2014
    farsi

جدیدترین آهنگ ها را فقط از سایت ما دانلود کنید .. دانلود آهنگ جدید جمشید تمنای وصال  لطفا،حتما نظرتان را درباره آهنگ جدید جمشید در قسمت نظرات همین مطلب با دیگران به اشتراک بگذارید  {{{   Jamshid Tamanaye Vesal  }}}
دانلود آهنگ جدید جمشید تمنای وصال

دانلود آهنگ جدید جمشید تمنای وصال

-**–*-*/–*/–*/-*/-*/-*/–*-*-*-*

Jamshid – Tamanaye Vesal.mp3

-**–*-*/–*/–*/-*/-*/-*/–*-*-*-*

::  شعر آهنگ تمنای وصال  ::

تاکی    به    تمنای    وصال    تو    یگانه    اشکم    شود    از    هر    مژه    چون    سیل    روانه    خواهد    به    سر    آید،    شب    هجران    تو    یانه؟    ای    تیر    غمت    را    دل    عشاق    نشانه    جمعی    به    تو    مشغول    و    تو    غایب    ز    میانه    بلبل    به    چمن    زان    گل    رخسار    نشان    دید    پروانه    در    آتش    شد    و    اسرار    عیان    دید    عارف    صفت    روی    تو    در    پیر    و    جوان    دید    یعنی    همه    جا    عکس    رخ    یار    توان    دید    دیوانه    منم    من    که    روم    خانه    به    خانه    دیوانه    منم    من    که    روم    خانه    به    خانه    هر    در    که    زنم    صاحب    آن    خانه    تویی    تو    هر    جا    که    روم    پرتو    کاشانه    تویی    تو    در    میکده    و    دیر    که    جانانه    تویی    تو    مقصود    من    از    کعبه    و    بتخانه    تویی    تو    مقصود    تویی    کعبه    و    بتخانه    بهانه    مقصود    تویی    کعبه    و    بتخانه    بهانه

کلیک برای دانلود
دانلود آهنگ جدید امید خوش قدم

    آگوست 15th, 2014
    farsi

دانلود آهنگ جدید امید خوش قدم …… موزیکی جدید با صدای  امید  { خوش قدم }  بسیار بسیار شاد شاد

آهنگی فوق العاده شاد و جذاب دانلود کنید … امید اهنگ خوش قدم را وارد موسیقی کشور ایران کرد
دانلود آهنگ جدید امید خوش قدم

دانلود آهنگ جدید امید خوش قدم

موزیک جدید خواننده امید بنام خوش قدم با لینک مستقیم و کیفیت عالی همینک دانلود کنید

–/-/-/-/-*/—*-*-*-*-*–*-*-

Omid – Khosh Ghadam.mp3

–/-/-/-/-*/—*-*-*-*-*–*-*-

::: شعر آهنگ خوش قدم از امید خواننده لوس آنجلسی  :::

عاشقم دیوونه وار بی قرارم بی قرار تو همون عشق ِ تو قصه هایی انگار.. تویی تنها آرزوم همه عشق و آبروم دل نمیگیره واست یه لحظه آروم.. بی تو من یه بی نشون میخوامت تا پای جون منو از خودت بدون که بی تو هیچم با تو ای بهاره من خوب ِ روزگار من تویی اعتبار من که بی تو هیچم.. یه دل دارم که دلدارش شمایی به این عاشق نکن بی اعتنایی دل ِ من عمریه دور تو گشته دیگه کارم از این حرفا گذشته  فدای تو جای تو روی چشم ِ منه خوش قدمی همدمی دل ِ من روشنه روی تو مثل ماهه عشق تو سرپناهه عاشقی تنها راهه یه دل دارم که دلدارش شمایی به این عاشق نکن بی اعتنایی دل ِ من عمریه دور تو گشته دیگه کارم از این حرفا گذشته یه بغل حسرت ِ آغوش تو همراه منه بی تو یک عالمه افسوس تو هر آه منه به نگاهت که به من نیست حسودیم میشه تو همون عشقی که بودن با تو دلخواهه منه تو همون عشقی که بودن با تو دلخواهه منه… یه دل دارم که دلدارش شمایی به این عاشق نکن بی اعتنایی دل ِ من عمریه دور تو گشته دیگه کارم از این حرفا گذشته.. ترانه سرا : بابک روزبه

کلیک برای دانلود
دانلود آهنگ جدید سیاوش شمس حسادت

    آگوست 14th, 2014
    farsi

دانلود آهنگ جدید سیاوش شمس حسادت …. آهنگی جدید با صدای سیاوش شمس با نام حسادت را دانلود کنید از سایت ما

توجه کنید هر شب همین موقع جدید ترین آهنگ های ایرانی به سایت آپدیت میشه اضافه میشه پس ادرس سایت رو ذخیره کنید تا باز بیایید

در مورد آهنگ  {{{ سیاوش شمس حسادت  }}} حتما نظر بزارید..تشکر
دانلود آهنگ جدید سیاوش شمس حسادت

دانلود آهنگ جدید سیاوش شمس حسادت

-*-*-*/-/-/-/-/-/-*-*-*-*-*-*-*-*-

Siavash Shams – Hesadat.mp3

-*-*-*/-/-/-/-/-/-*-*-*-*-*-*-*-*-

متن  شعر آهنگ حسادت از سیاوش شمس

مثلِ ِغریبه رو بهم نشستیم نگاهی سمته همدیگه نداریم بهم دست میدیم اما بی تفاوت میخوایم چیزی رو یادِ هم نیاریم.. همه حرف میزنن از خوبی ِ تو چقدر سخته تظاهر توی یک جمع داری جَلب میکنی هرکی و سمتت چقدر سَر هستی تو این همه آدم.. همیشه جدی هستی چون میدونی یه جوره دیگه جذاب میشه چشمات حسادت می کنم به اینکه حتی یه بارم اسم من نیست توی حرفات.. حسادت میکنم  حسادت جدایی واسه ما یه اتفاق نیست که خط زدیم به عمد خاطره هامون واسه احساسمون انگیزه داریم ولی تنها نیستیم هردوتامون چقدر تغییر کردی از نبودم از اینکه آرومی تنهات میزارم به جای تو کناره من نشسته ؛ اونی که میدونی.. همیشه جدی هستی چون میدونی یه جوره دیگه جذاب میشه چشمات حسادت می کنم به اینکه حتی یه بارم اسم من نیست توی حرفات..

کلیک برای دانلود
دانلود آهنگ تیتراژ سریال انقلاب زیبا محمدرضا علیمردانی

    آگوست 12th, 2014
    farsi

دانلود آهنگ تیتراژ سریال انقلاب زیبا محمدرضا علیمردانی  …. دانلود آهنگ محمدرضا علیمردانی تیتراژ سریال انقلاب زیبا لطفا،حتما نظرتان را درباره آهنگ تیتراژ سریال انقلاب زیبا در قسمت نظرات همین مطلب با دیگران به اشتراک بگذارید
دانلود آهنگ تیتراژ سریال انقلاب زیبا محمدرضا علیمردانی

دانلود آهنگ تیتراژ سریال انقلاب زیبا محمدرضا علیمردانی

♫♫: Download Music ::♫♫

Mohammadreza Alimardani – Enghelabe Ziba . Mp3

♫♫: Download Music ::♫♫

متن شعر آهنگ انقلاب زیبا محمدرضا علیمردانی

دل تنها و غریبم منو و این حال عجیبم
حال بارون زده از چشمای ابری

دل دل دل دل تنگم منو و این حال قشنگم
حال ابری شده از درد و بی صبری

انگار دل منه که داره میشکنه
صبور و بی صدا هر لحظه با منه

گویا از این همه حس که تو عالمه
سهم من و دلم احوال تلخمه

وقتی هیشکی نیست که حتی از نگاش آروم بشی
دل تنهات رام نمیشه این تویی که رامشی
وای از این حال که دلت رو پای اعدام میکشی

بال پرواز دلت با پتک عقلت میشکنه
دل بی دل بی صدا تو مقتلش جون میکنه

روزی چند بار قتل حسم کار هر روز منه
این یه حس تازه نیست این حال هر روز منه

دل تنها و غریبم منو و این حال عجیبم
حال بارون زده از چشمای ابری

دل دل دل دل تنگم منو و این حال قشنگم
حال ابری شده از درد و بی صبری

انگار دل منه که داره میشکنه
صبور و بی صدا هر لحظه با منه

گویا از این همه حس که تو عالمه
سهم من و دلم احوال تلخمه

کلیک برای دانلود

دانلود آهنگ جدید محمدرضا شعبان زاده بابا کوهی

♫♫: Download Music ::♫♫

MohammadReza Shaban Zadeh – Baba Kohi.mp3

♫♫: Download Music ::♫♫

متن آهنگ جدید محمدرضا شعبان زاده بنام بابا کوهی :

دلم از دنیا گرفته بابا کوهی غم توو چشمونم نشسته ، بابا کوهی همسرم از خونه رفته ، بابا کوهی بال پروازم شکسته ، بابا کوهی من دلم خیلی شکسته ، بابا کوهی بابا کوهی می دونم دیگه نمیاد بابا کوهی می دونم منو نمیخواد همه می دونن ، دل منو شکسته چه کنم که این دل ، به پاش نشسته بازم این دل من ، به پاش نشسته  دانلود آهنگ جدید بابا کوهی آخه من ، خبلی جوونم بابا کوهی دیگه من با کی بمونم دیگه اوون رفته ، دل منو سوزونده بابا کوهی بگو ، پیش اون کی مونده بابا کوهی بگو ، پیش اون کی مونده بابا کوهی میخوام دیگه بمیرم بمیرم ، این روزا رو من نبینم اگه پیشم دیگه ، اون برنگرده بابا کوهی کی زخممو ببنده وای ، کی میاد زخمای منو ببنده بابا کوهی یه روزی واست می خوندم هر شب و روز پیش دلبرم می موندم دیگه اوون رفته ، دل منو سوزونده بابا کوهی بگو ، پیش اون کی مونده بابا کوهی بگو ، پیش اون کی مونده بابا کوهی می دونم دیگه نمیاد بابا کوهی می دونم منو نمیخواد همه می دونن ، دل منو شکسته چه کنم که این دل ، به پاش نشسته بازم این دل من به پاش نشسته.

کلیک برای دانلود
دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی این بود زندگی

    آگوست 8th, 2014
    farsi

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی این بود زندگی … آهنگی جدید به سبک راک با صدای چاوشی محسن گوش دهید امشب

سایت دانلود آهنگهای جدید شما را به دیدن سایت جهانی سانجا موزیک نیز دعوت میکند امشب

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام این بود زندگی Download  New Music By Mohsen Chavoshi Called In Bood Zendegi دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام این بود زندگی
دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی این بود زندگی

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی این بود زندگی

♫♫: Download Music ::♫♫

Mohsen Chavoshi Bood Zendegi. mp3

♫♫: Download Music ::♫♫

میزی برای کار … کاری برای تخت تختی برای خواب – خوابی برای جان جانی برای مرگ – مرگی برای یاد یادی برای سنگ این بود زندگی جانی برای مرگ – مرگی برای یاد یادی برای سنگ این بود زندگی

موزیک جدید محسن چاوشی این بود زندگی, کد پیشواز آهنگ این بود زندگی از محسن چاوشی,

 

کلیک برای دانلود
دانلود آهنگ جدید اندی خط قرمز

    آگوست 6th, 2014
    farsi

دانلود آهنگ جدید اندی خط قرمز  = Red Line Andy

امشب هم اهنگ جدید از اندی را برای دانلود گذاشتم لذت ببرید و من را دعا کنید حتما  ( حتما )  { خط قرمز با صدای اندی حال کنید }
دانلود آهنگ جدید اندی خط قرمز

دانلود آهنگ جدید اندی خط قرمز

♫♫: Download Music ::♫♫

Andy – Khatteh Ghermez.mp3

♫♫: Download Music ::♫♫

متن  آهنگ  اندی  به  نام  خط  قرمز

پشت ِ  مرز  بی  عبورم  خط  قرمز  بین  ماست  لبه  پرتگاه  غرورم  نگو  راه  ما  جداست  ترسم  از  تنهایی  نیست  وحشت  بی  تو  موندنه  رفتی  و  داغ  شکستن  تا  همیشه  با  منه  تو  جون ِ  منی  درمون ِ  منی  در  عاشقی  تو  قانون ِ  منی  باور  نداری..  واسه  چی..  فریاده  منی  بیداده  منی  این  قلب ِ  رفته  بر  باده  منی  باور  نداری..  واسه  چی..  خط  قرمز  ینی  هرگز  ینی  ممنوع  تو  و  من  پا  میذارم  روی  آتیش  روی  خط  غدغن  بیا  نشکن  دلی  که  با  تو  بوده  عمری  یه  رنگ  من  برای  تو  میمیرم  تو  برای  من  بجنگ…  تو  جون ِ  منی  درمون ِ  منی  در  عاشقی  تو  قانون ِ  منی  باور  نداری..  واسه  چی..  فریاده  منی  بیداده  منی  این  قلب ِ  رفته  بر  باده  منی  باور  نداری..  واسه  چی..

کلیک برای دانلود
دانلود آهنگ جدید امیر وکیلی کاش

    آگوست 5th, 2014
    farsi

دانلود آهنگ جدید امیر وکیلی کاش  … آهنگی جدید با صدای امیر وکیلی را از همین سایت ما ” دانلود آهنگ های جدید ” دانلود کنید و لذت ببرید

download-new-music-amir-vakili-if II    ……… بهترین آهنگها را فقط از سایت ما دانلود خواهید کرد
دانلود آهنگ جدید امیر وکیلی کاش

دانلود آهنگ جدید امیر وکیلی کاش

♫♫♫: Download Music ::♫♫♫

Amir Vakili – Kash . mp 3

♫♫♫: Download Music ::♫♫♫

شعر آهنگ کاش (  امیر وکیلی )

چه  کاووس  بدی  دارم  میبینم  ..  تو  نیستی  اینجا  انگاری  عذابه  کاشکی  دوباره  دستاتو  بگیرم  ..  بهم  بگی  اینا  همش  اتفاقه  تمام  خاطراته  تیکه  تیکه  ..  توی  وجودمه  یادم  نمیره  تورو  حس  میکنم  هر  جا  که  هستم  ..  بی  تو  قلبم  دارخ  اتیش  میگیره  چرا  رفتی  نبخشیدی  تو  این  بار  ..  منی  که  درد  اشتباهت  بودم  منی  که  جز  خودت  چیزی  نخواستم  ..  منی  که  با  تو  بی  گناه  بودم  من  از  تو  خوبیارو  خوب  شناختم  ..  منی  که  دل  به  چشمای  تو  باختم  چرا  رفتیو  اشکامو  ندیدی  ..  منکه  خونمو  تو  قلب  تو  ساختم  آهنگ  جدید  کاش  از  امیر  وکیلی  دارم  بی  تو  میمیرم  ..  تونیستیو  هوای  خونه  سرده  دارمم  یخ  میزنم  من  ..  تو  این  خونه  که  سرما  لونه  کرده  تو  بودی  گرم  بودم  به  اغوش  نگاه  های  قشنگت  حلا  که  نیستی  پیشم  نبودت  این  دلو  دیونه  کرده  نبودت  این  دلو  دیوونه  کرده  ..  چرا  رفتی  نبخشیدی  تو  این  بار  منی  که  درد  اشتباهت  بودم  ..  منی  که  جز  خودت  چیزی  نخواستم  منی  که  با  تو  بی  گناه  بودم  ..  من  از  تو  خوبیارو  خوب  شناختم  منی  که  دل  به  چشمای  تو  باختم  ..  چرا  رفتیو  اشکامو  ندیدی

کلیک برای دانلود
دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن تو عوض نمیشی

    آگوست 5th, 2014
    farsi

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن تو عوض نمیشی … بهترین آهنگ های جدید ایرانی را از سایت ما دانلود کنید فقط فقط موزیک های جدید

متفاوت ترین آهنگ ساسی مانکن رو گوش کنید با سبکی ترنس و قرو ه قاطی
دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن تو عوض نمیشی

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن تو عوض نمیشی

:: Download Music ::♫♫♫

 MP3 : sasy-mankan-avaz-nemishi

:: Download Music ::♫♫♫

دست  تو  دست  تو  خیابوناییم  بادم  میاد  من  بی  حوصله  چرا  بازم  عدل  سر  موقع  خوابم  میاد  مهتابم  میاد  هرکاری  که  کردی  یادم  میاد  که  چه  کارایی  کردی  با  قلبم  از  تو  بیزارم  زیاد..  بازم  که  میخوای  بری  بازم  که  میخوای  نمونی  تو  عوض  نمیشی  هنوز  همونی  بچه  ای  منو  ول  کرد  رفت  بچه  ای  بگو  واسه  این  قلب  بیچارم  بازم  کشیدی  چه  نقشه  ای  بازم  که  میخوای  بری  تو  عوض  نمیشی  هنوز  همونی  بگو  واسه  این  قلب  بیچارم  بازم  کشیدی  چه  نقشه  ای   وقتی  هوا  بارونی  وقتی  هیچکسی  بینتون  نیست  چه  احساسی  داری..؟  به  اون  تو  چه  حسی  داری..؟  فکر  من  میوفتی  یا  نه..؟  دوسش  داری  نامرد..  ؟  میوفتی  گاهی  یادم  عشقم  آره  یا  نه..؟

بازم  که  میخوای  بری  بازم  که  میخوای  نمونی  تو  عوض  نمیشی  هنوز  عوض  همونی  بچه  ای  منو  ول  کرد  رفت  بچه  ای  بگو  واسه  این  قلب  بیچارم  بازم  کشیدی  چه  نقشه  ای  بازم  که  میخوای  بری  تو  عوض  نمیشی  هنوز  همونی  بگو  واسه  این  قلب  بیچارم  بازم  کشیدی  چه  نقشه  ای

کلیک برای دانلود
دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی باران عشق

    آگوست 5th, 2014
    farsi

دانلود  آهنگ  جدید  شهرام  شکوهی  به  نام  باران  عشق  با  بالا  ترین  کیفیت  ترانه  -  شهرام  شکوهی  ،  آهنگ  -  امیرحسین  کاشانیان  ،  تنظیم  ،  میکس  و  مستر  -  میلاد  ترابی
دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی باران عشق

دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی باران عشق

:: Download Music ::♫♫

Shahram Shokoohi – Barane Eshgh.mp3

:: Download Music ::♫♫♫

شعر ترانه  باران عشق

صحرا  شده  شهر  دل  ما  همه  تشنه  و  تنها  نام  تو  ببرم  دل  ها  به  هوای  تو  غم  را  ز  خاطر  ببرم  در  جواب  صبر  مدارا  درد  مردم  بینوا  را  عشق  تو  فقط  چو  درمانست  در  جواب  صبر  مدارا  درد  مردم  بینوا  را  عشق  تو  فقط  چو  درمانست  ببار  به  این  دلای  سوخته  به  چشم  عاشق  و  افروخته  ببار  که  شهر  دل  محتاج  اون  باران  ببار  که  سوخته  دل  های  شهر  به  قطره  قطره  ات  محتاجن  دلای  عاشق  شهر  بارون  خواهن    در  جواب  صبر  مدارا  درد  مردم  بینوا  را  عشق  تو  فقط  چو  درمانست  در  جواب  صبر  مدارا  درد  مردم  بینوا  را  عشق  تو  فقط  چو  درمانست  خدایا  به  حق  اشک  چشم  ما  به  جای  خشم  و  آتش  ها  ببار  باران  عشق  دل  ما  ز  غم  رها  و  غرق  مهربانی  و  عشق

Shahram Shokoohi – Barane Eshgh Lyrics : Shahram Shokoohi Music : Amir Hossein Kashanian Arrangement : Milad Torabi Mix & Mastering : Milad Torabi Guitar : Amir Hossein Kashanian Sitar : Amir Hossein Kashanian

 

کلیک برای دانلود
دانلود آهنگ جدید حمید عسکری مرداد

    آگوست 2nd, 2014
    farsi

دانلود آهنگ جدید حمید عکسری مرداد … آهنگهای جدیدی در حال اضافه شدن به سایت موزیک هستند لطفا ساعاتی بعد هم سر بزنید آدرس سایت ما را کپی کنید

::::::::   Download new tracks Hamid Ksry August    ::::::::::
دانلود آهنگ جدید حمید عکسری مرداد

دانلود آهنگ جدید حمید عکسری مرداد

Lyric : Amin Bamshad, Dariush Shahryari Music : Hamid Askari Arrangement : Pourya Heydari Mix Mastering : Kooshan Hadad

:: Download Music ::♫♫♫

Hamid Askari – Mordad.mp3

:: Download Music ::♫♫♫

شعر متن آهنگ مرداد با صدای  حمید عکسری

من و تو عاشق همیم ، من و تو عاشق همیم من و تو عاشق همیم ، من و تو عاشق همیم تو اتاقم جا مونده رد آخرین نگاهت دارم حسودی می کنم به آینه ی اتاقت تو رو از دست میدم دارم از دست میرم منه مغرور و ببین دارم سراغت رو از همه می گیرم بی تو حالم خوش نیست همه رو رنجوندم تو که نیستی ببینی بین زمین و هوا موندم واسه تو دل تنگم واسه تو میمیرم تو که نیستی ببینی چقدر بهونت رو می گیرم

آهنگ جدید حمید عسکری با نام مرداد

دو سه روزه رفتی عطرت اما مونده توی خونه ی سرد یکی تنها مونده توی تنهایی با خودم می جنگم واسه تو میمیرم واسه تو دلتنگم بی تو حالم خوش نیست همه رو رنجوندم تو که نیستی ببینی بین زمین و هوا موندم واسه تو دل تنگم واسه تو میمیرم

کلیک برای دانلود
دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی فکر من باش

    جولای 31st, 2014
    farsi

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی فکر من باش …. دانلود بهترین آهنگهای جدید pmc بصورت mp3  رایگان دانلود کنید

شما وارد سایت دانلود آهنگ های جدید شدید خوش امدید امشب منتظر آهنگهای جدید ایرانی باشید
دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی فکر من باش

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی فکر من باش

:: Download Music ::♫♫♫♫♫♫

Pouya Bayati – Fekre Man Bash.mp3

:: Download Music ::♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام فکر من باش :

میگی یک روز از اینجا میرم نمیگی می میرم فکر دل تنگی و تنهایی من باش میگی این عشق برام کوچیکه رفتنم نزدیکه میگی و قلب منو میکنی از جاش من که با خوب و بدت سر کردم تو رو باور کردم به خدا لایق بی وفایی نیستم ولی تو عشقم دور انداختی تو منو نشناختی من که آماده ی این جدایی نیستم فکر من باش که بعد از تو پریشون میشم فکر من باش که دیونه و داغون میشم فکر من باش از این زلزله ویرون میشم فکر من باش که دق می کنم از این دوری فکر من باش نذار آب بشم اینجوری فکر من باش نگو قسمته و مجبوری  آهنگ جدید پویا بیاتی به نام فکر من باش  حالا که بغضم هق هق کردی بغضم و عاشق کردی میگی تو نیمه گم شدم نبودی کیه دنیاش و به اسمت کرده کی طلسمت کرده مگه تو فرشته ی خودم نبودی دوست داری اشک منو رود کنی منو نابود کنی چی بهت میرسه از این آزار چی بهت میرسه مغرور بشی بری و دور بشی دست از این بازی بچگونه بر دار

کلیک برای دانلود
دانلود آهنگ جدید وحید عقیلی دلم تنگه

    جولای 29th, 2014
    farsi

دانلود آهنگ جدید وحید عقیلی دلم تنگه  … آهنگ شاد دلم تنگه را حتما دانلود کنید از سری آهنگ های خوب سایت است

:::::::: به حدی دل من تنگه با هر کی برا تو میجنگه  :::::::
دانلود آهنگ جدید وحید عقیلی دلم تنگه

دانلود آهنگ جدید وحید عقیلی دلم تنگه

VAHID AGHILI DELAM TANGE

:: Download Music ::

Vahid Aghili – Delam Tange.mp3

:: Download Music ::

شعر آهنگ وحید عقیلی دلم تنگه

وقتی که دوریت چه سخته  میفتی یاد نگاهش   – ابر چشمات هم بباره دیونه بشی براش

نویسنده:

تاریخ: دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت: 13:13

نظرات(0)

تعداد بازديد : 440

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 2011
کل نظرات : 120
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا : 7
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 237
بازدید دیروز : 365
ورودی امروز گوگل : 1
ورودی گوگل دیروز : 2
آي پي امروز : 94
آي پي ديروز : 87
بازدید هفته : 985
بازدید ماه : 2,233
بازدید سال : 44,924
بازدید کلی : 1,669,552
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.139.78.149
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

امکانات جانبی