فروش ویژه سر شير LED حساس به دما

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

فروش ویژه سر شير LED حساس به دما



سر شير ال ای دی LED Faucet ، آخرين تكنولوژي روز در منزل و محل کار شما، تغییر رنگ بر اساس دمای آب با سه رنگ آبی سبز قرمز...
سر شير LED ، جالبترين محصول بهداشتي در دنياست كه با استفاده از تكنولوژي منحصر به فرد خودش، لذت و آرامش را به شما هديه ميدهد، اين محصول با قابليت هايي كه دارد توجه بسياري از مردم را در ژاپن و امريكا به خودش جلب كرده است، تجربه باور نكردني استفاده از اين محصول ظرف مدت كوتاهي باعث محبوبيت و فروش بالاي آن در اروپا و امريكا شده است. اما واقعا چه چيزي باعث فروش و اسقبال مردم از اين محصول شده؟ حتما از خودتان مي پرسيد "سر شير ال اي دي " چيست؟ در پاسخ کوتاه و مختصر باید گفت: يك سرشير جالب و دوست داشتني هست كه رنگ آب خروجي از آن با دماي آب تغيير ميكند.
اين سرشير ال اي دي با استفاده از آخرين تكنولوژي روز ساخته شده است، سنسورهاي مخصوص به كار رفته در اين محصول ، حساسيت بالايي نسبت به دماي آب دارند و متناسب با درجه حرارت آب ، رنگ آب خروجي از شیر را تغيير مي دهند ، در حقيقت لامپهاي ال اي دي فوق العاده پيشرفته اي كه در اين سرشير دوست داشتني و شگفت انگيز استفاده شده متناسب با درجه حرارت آب تغيير مي كند و آب خروجي از شیر به رنگ هاي مختلف ديده ميشود.
رنگ هاي آبي ، قرمز و سبز رنگ هاي اصلي موجود در طبيعت هستند كه بيشترين تاثير را بر دستگاه عصبي انسان مي گذارند ، "سر شير ال اي دي" با استفاده از اين رنگ ها و متناسب با دماي آب تاثير شگفت انگيزي بر روحيه و دستگاه عصبي شما دارد و باعث آرامش و لذت شما ميشود.
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 16000 تومان

نویسنده:

تاریخ: شنبه 08 فروردین 1394 ساعت: 22:24

نظرات(0)

تعداد بازديد : 293

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 2011
کل نظرات : 120
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 6
تعداد اعضا : 8
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 640
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 5
آي پي امروز : 15
آي پي ديروز : 230
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 10,736
بازدید سال : 53,427
بازدید کلی : 1,678,055
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.138.181.145
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

امکانات جانبی