والیبال ایران لهستان

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

گزارش زنده رقابتهای جهانی والیبال
ایران - لهستان؛ تلاش برای صعود
تیم ملی والیبال ایران در ادامه مسابقات جهانی والیبال از ساعت 23 به مصاف باید با لهستان میزبان مسابقه رفته است که در صورت پیروزی بر این تیم صعود خود را به جمع شش تیم برتر مسابقات هموار خواهد کرد.
کد خبر: ۴۳۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴ - 13 September 2014
تیم ملی والیبال ایران در ادامه مسابقات جهانی والیبال از ساعت 23 به مصاف باید با لهستان میزبان مسابقه رفته است که در صورت پیروزی بر این تیم صعود خود را به جمع شش تیم برتر مسابقات هموار خواهد کرد.

تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه از مرحله دوم رقابت های جهانی باید با لهستان روبرو شود. لهستانی ها که از امتیاز میزبانی در این دوره از مسابقات برخوردار هستند، از مدت ها قبل برای قهرمانی برنامه ریزی کرده بودند.

آن ها برای صعود به جمع سه تیم برتر مسابقات به پیروزی مقابل ایران نیاز دارند. هواداران پرشور والیبال لهستان اصلا دوست ندارند شاهد شکست تیم خود در بازی با ایران باشند. از سوی دیگر تیم ملی والیبال ایران هم که در مرحله دوم مسابقات تا اینجا دو پیروزی ارزشمند و سه امتیازی برابر استرالیا و آرژانتین داشته، با انگیزه زیاد برای کسب هر سه امتیاز بازی با لهستان و صعود به دور بعد به میدان می رود.

لهستانی ها که بعد از نایب قهرمانی در جام جهانی 2011 و قهرمانی در لیگ جهانی 2012 سیر افولی خود را پشت سر گذاشتند و تغییرات زیادی را تجربه کردند. آن ها امید زیادی دارند تا در مسابقات قهرمانی جهان که میزبان هستند ، بار دیگر توانایی های خود را نشان دهند. البته لهستان همیشه جزو تیم های خوب و تراز اول والیبال جهان محسوب شده است. قهرمانی در المپیک 1976 بزرگترین افتخاری است که این تیم کسب کرده است. همچنین یک مدال طلا و یک نقره در مسابقات قهرمانی جهان ، دو مدال نقره در جام جهانی، یک طلا و یک برنز در لیگ جهانی و یک طلا، پنج نقره و دو مدال برنز در قهرمانی اروپا از مهمترین افتخارات این تیم به شمار می رود.

تیم ملی والیبال ایران بعد از سال 2010 همواره در رقابت‌های مختلف عنوان شگفتی‌ساز را به خود اختصاص داده است. تقریبا تمام تیم‌های بزرگ جهان به جز روسیه، در طول سال‌های گذشته برابر سروقامتان والیبال ایران شکست خورده‌اند. تیم ملی والیبال ایران در دور مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان با پیروزی برابر آمریکا و ایتالیا، دو ابرقدرت این رشته، لقب غول‌کش مسابقه‌ها را به دست آورد.

تیم ملی والیبال ایران اگرچه در سال‌های اخیر پیروزی‌های زیادی را برابر قدرت‌های جهان به دست آورده اما هنوز در عرصه جهانی موفق به کسب مدال نشده است. بهترین افتخار تیم والیبال ایران کسب رتبه چهارم در رقابت‌های لیگ جهانی 2014 بود. این تیم تاکنون دو مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا را به دست آورده است. همچنین یک نقره و یک برنز این مسابقه‌ها را نیز در کارنامه دارد. تیم ملی والیبال ایران همچنین سه مدال بازی‌های آسیایی و یک برنز در این رقابت‌ها در کارنامه افتخارات خود دارد. والیبال ایران تاکنون موفق به حضور در المپیک نشده است و در آخرین رنکینگ جهانی در رده یازدهم قرار دارد.

تیم های والیبال ایران و لهستان در سال های اخیر بارها در قالب دیدارهای رسمی و دوستانه با یکدیگر بازی کرده اند. در قالب لیگ جهانی 2014 همین یکی، دوماه قبل هر یک از این دو تیم موفق شدند دو بار یکدیگر را در خانه شکست دهند. حالا پنجمین رویارویی رسمی والیبال ایران و لهستان برای هر یک از آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. کسب هر امتیاز از این مسابقه می تواند آن ها را به صعود به دور بعد امیدوار کند.

گزارش بازی:

۲۲:۵۷ فرهادقائمی آبشارش را به دست بازیکن لهستان می‌کوباند تا دو تیم در امتیاز دو برابر شوند.

۲۲:۵۸  اگرچه جو ورزشگاه به شدت به سود لهستانی‌هاست و تماشاگران بیشمار این تیم با شور و حرارت زیادی این تیم را تشویق می‌کنند اما مجتبی میرزاجانپور جوان به زیبایی سومین امتیاز را برای ایران کسب می‌کند تا دو تیم درعدد سه برابر شوند.

۲۳:۰۰  کار خوب مجتبی میرزاجانپور و کسب دو امتیاز در این لحظات ایران را ۵-۴ از لهستان پیش می‌اندازد.

۲۳:۰۱  بعد از یک رفت و برگشت روی یک کار سرعتی موسوی نتیجه بازی را ۶-۵ به سود ایران می‌کند.

۲۳:۰۲  یک جای خالی از قائمی و امتیاز هفتم برای ایران. ایران  ۷ - ۶  لهستان

۲۳:۳  در حالی که دو تیم در امتیاز هفت برابر بودند غفور موقعیت حمله را از دست داد تا بازی ۸-۷ به سود لهستان شود.

۲۳:۰۳  اولین وقت استراحت ست نخست اعلام شد.

۲۳:۰۶  لهستانی‌ها با سرویس‌های خوب و دفاع روی تور در این دقایق اختلاف امتیاز خود را با ایران افزایش داده‌اند. ایران  ۹ - ۱۲  لهستان

۲۳:۰۷  کواچ تقاضای وقت استراحت میکند.

۲۳:۱۰  بعد از اینکه لهستانی‌ها اختلاف امتیاز خود را با ایران افزایش دادند سرانجام مجتبی میرزاجانپور دهمین امتیاز را برای ایران کسب کرد. ایران  ۱۰ - ۱۴  لهستان

۲۳:۱۱  فرهاد قائمی موقعیت حمله را از دست می‌دهد تا لهستانی‌ها به امتیاز شانزده برسند و ایران در امتیاز ده باقی بماند.

۲۳:۱۱  در امتیاز ۱۶-۱۰ به سود لهستان وقت استراحت فنی دوم ست نخست اعلام می‌شود.

۲۳:۱۲  مجتبی میرزاجانپور و امتیاز یازدهم برای ایران. ایران  ۱۱ - ۱۶  لهستان


نویسنده:

تاریخ: شنبه 22 شهریور 1393 ساعت: 23:17

نظرات(0)

تعداد بازديد : 298

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 2011
کل نظرات : 120
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 4
تعداد اعضا : 8
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 610
بازدید دیروز : 854
ورودی امروز گوگل : 5
ورودی گوگل دیروز : 5
آي پي امروز : 229
آي پي ديروز : 257
بازدید هفته : 4,221
بازدید ماه : 10,678
بازدید سال : 53,369
بازدید کلی : 1,677,997
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.15.169.122
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

امکانات جانبی