بیست نشانه موفقیت در زندگی

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

1.روابط شما هیجان کمتری نسبت به گذشته دارند

هیجان نشانه رشد و بلوغ نیست.همینطور که سن ما بیشتر میشود رشد و تکامل پیدا میکنیم.شاید در گذشته روابط شما پر از هیجان بوده اما اگر شما این مرحله را پشت سر گذاشته اید پس شما موفق عمل کردید.

2.شما دیگر از تقاضای کمک و حمایت نمیترسید

تقاضای کمک کردن از دیگران نقطه ضعف نیست در حقیقت این یک قدرت است.تا به حال هیچکس در تنهایی و عدم ارتباط با دیگران به موفقیت نرسیده است.لازمه رسیدن به اهداف کار تیمی است.تقاضای کمک از دیگران نشانه این است که شما یک فرد بالغ شده اید.

3.استانداردهای اخلاقی خود را بالا برده اید

شما دیگر رفتار بد دیگران یا حتی خودتان را تحمل نمیکنید و افراد را مسئول کارهایشان میدانید و دیگر با کسانی که انرژی شما را میگیرند وقت نمیگذرانید.

4.چیزهایی که در شما حس خوبی ایجاد نمیکنند را رها میکنید

نه این خودشیفتگی نیست اگرچه به آن شباهت دارد.خود را دوست داشتن موفقیت است.خودتان را آنقدر دوست داشته باشید تا نه بگویید به هرچیزی که شما را ناراحت میکند یا شما را به اهدافتان نمیرساند و یا باعث پسرفت شما میشود.

5.زمانهایی از خودتان قدردانی میکنید

در بهترین حالت شما باید هر لحظه از خودتان تقدیر کنید و اگر شما این کار را نمیکنید و تنها نسبت به گذشته بیشتر از خودتان قدردانی میکنید این یک موفقیت است.خودتان را دوست داشته باشید شما فوق العاده اید.

6.یاد گرفته اید که شکست قسمتی از رشد است

هیچ کس نمیتواند همیشه موفق باشد در زندگی شکست و موفقیت وجود دارند.پس به گذشته خود نگاه کنید برای رسیدن به چیزهای بهتر. در گذشته زندگی نکنید بلکه سفر به گذشته یک سفر اعجاب انگیز است.

7.از کسانی که برای شما کاری انجام میدهند حمایت میکنید

اگر شما کسانی را که هوای شما را دارند و کسانی که وانمود میکنند هوای شما رو دارند را شناسایی میکنید موفق هستید.این یک کار سخت است اما اگر شما یاد بگیرید که نشانه های خیانت را ببینید میتوانید از این افراد فاصله بگیرید.

8.زیاد شکایت نمیکنید

چون که شما میدانید در حقیقت چیزی برای شکایت وجود ندارد.مگر اینکه اتفاق وحشتناکی برای شما رخ دهد یا شکست غیر قابل تصوری بخورید.بیشتر چیزهایی که ما در طول روز تجربه میکنیم اتفاقات طبیعی هستند.و آدمهای موفق این را میدانند و شکرگزار هستند.

9.از موفقیت دیگران خوشحال میشوید

موفقیت دیگران به این معنی نیست که شما شکست خورده اید.افرادی که موفق میشوند را تحسین کنید چون اگر به دیگران انرژی مثبت بدهید خودتان مقدار بیشتری انرژی مثبت دریافت میکنید.

10.برای زندگی اشتیاق دارید

شما بی تحرک نیستید.شما در این دنیا چیزی دارید که در آن شرکت کنید. شما استعدادهای مختص خود را دارید.تنها کارهایی که از قبل نتایج آن را میدانید انجام نمیدهید.

11.شما اهدافی دارید و انتظار دارید به آنها برسید

اگر شما در زندگی اهدافی نداشته باشید که مشتاقانه در انتظار آنها باشید آرام آرام از درون میمیرید!افراد موفق برای خود اهدافی میسازند و با اشتیاق نتایج اهدافشان را مشاهده میکنند.

12.به بعضی از اهدافتان رسیده اید

اگرچه شکست هم بخشی از زندگی است اما همه در زندگی تلاش میکنند که به اهدافشان برسند و قطعا به بعضی از آنها میرسند و همین بهشان انرژی میدهد.

13.با دیگران همدلی میکنید

شخصی که با دیگران همدردی نمیکند از درون مرده است.همدردی مساوی است با پخش شدن انرژی مثبت در تمام دنیا.افراد موفق این را میدانند. و دیگران را مانند خوانواده خود دوست دارند.

14.عمیقا عشق می ورزید

عشق پرمخاطره است و گاهی هم ترسناک.اگر شما دوست بدارید و دوست داشته شوید موفق هستید.

15.قربانی شدن را نپذیرید

شما بسیاری از تجربه های زندگی خود را میسازید.آدم های موفق میدانند که نباید در برابر زندگی منفعل باشند.باید تلاش کنند و پیروز شوند.

16.به اینکه دیگران چه فکر میکنند اهمیت نمیدهید

شما میدانید که نمیتوانید همه را راضی کنید. و توقع های دیگران از ما معمولا غیر واقعی هستند.پس خودتان باشید و از زندگی لذت ببرید.

17.همیشه نیمه پر لیوان را نگاه میکنید

زندگی پر از نا امیدی هاست اما انتخاب با شماست که چگونه به زندگی نگاه کنید.هیچ تجربه بدی بیهوده نیست تا زمانیکه شما از آن درس بگیرید.

18.قبول کنید چیزهایی را نمی توانید تغییر دهید

در زندگی خیلی چیزها را نمیتوانید تغییر دهید.تنها چیزی که میتوانید تغییر دهید دیدتان نسبت به زندگی است.این میتواند شرایط بد و منفی را به شرایط خوب تبدیل کند.

19.چیزهایی را که میتوانید تغییر دهید

در زندگی خیلی چیزهای منفی را میتوانید تغییر دهید. آدم های موفق این را میدانند و وقتی با اتفاق منفی که میتوانند آن را تغییر دهند روبرو میشوند بیکار نمنشینند و کاری انجام میدهند.

20.شما خوشحال هستید

برای من این بهترین تعریف از موفقیت است این مهم نیست که چه مقدار پول در حساب شما وجود دارد خانه شما چقدر بزرگ است و چقدر به مسافرت تجملی میروید. همینکه خوشحال هستید یعنی موفقید.

منبع

موضوع: مقالات سایت,

نویسنده:

تاریخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 16:37

نظرات(0)

تعداد بازديد : 308

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 2011
کل نظرات : 120
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 8
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 447
بازدید دیروز : 640
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 5
آي پي امروز : 86
آي پي ديروز : 230
بازدید هفته : 447
بازدید ماه : 11,155
بازدید سال : 53,846
بازدید کلی : 1,678,474
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.139.83.178
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

امکانات جانبی