خرید اینترنتی ادکلن مردانه TOM FORD BLACK ORCHID

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

مشخصات ادکلن

محصولی از شرکت تام فورد که احساس جوانی را در وجود هر کسی زنده نگه میدارد چرا که روح احساسی و بلند پروازی و مناعت طبع رایحه این عطر جزو عطرهای بسیار نادر و بسیار شیک و خاص میباشد. این محصول با بوی یاسمن فرانسوی آغاز میشود و در پایان طراوت و تازگی عود عربی را به همراه دارد، ماندگاری بالای این عطر سبب میشود تا بتوانیم آنرا در مجموعه کلکسیون بهترین عطرهای جهان قرار دهیم. این عطر در سال 2006 و توسط Givaudan تولید و معرفی شد. با همان رایحه اصلی ولی ماندگاری کمتر - سفارش امارات

اگر به شیشه‌ی بلک ارکید نگاه کنید، اولین چیزی که توجه شما را به خودش جلب می‌کند، پلاک طلایی‌رنگی است که روی آن نام Tomford Black Orchid به‌خوبی حک شده است. دور گردن بطری، یک نخ طلایی‌رنگ و لوکس که روی آن نشان TF که عبارت کوتاه شده‌ی Tomford حک شده را مشاهده می‌کنید. این نخ طلایی‌رنگ هارمونی بسیار خوبی را با پلاک طلایی‌رنگ روی سینه‌ی شیشه‌ی ‌سیاه بلک ارکید ایجاد کرده است. در سیاه و کشیده‌ی بطری با خطوط عمودی و موازی‌اش نشان‌دهنده‌ی حرکت پرشتاب و رو به بالا و رو به رشد شخصی است که از آن Black Orchid استفاده می‌کند.

ادکلن مردانه Tom Ford بلک ارکید با رایحه تند و تلخ دارای ماندگاری فوق العاده بالا ویژه ی آقایان شیک پوش و منحصر بفرد میباشد خرید نقدی ادکلن تام فورد بلک ارکید در بسته بندی شیک و اورجینال دارای قیمت بسیار مناسب تنها از فروشگاه عطر و ادکلن تک پوش .

فروش اینترنتی ادکلن خوش بو مردانه اورجینال عطر تام فورد دارای رایحه یاسمن فرانسوی ویژه ی آقایان و جوانان خوش تیپ و جذاب میباشد ادکلن مردانه تام فورد  Black Orchid دارای بوی گرم و تلخ میباشد Black Orchid Tom Ford یکی از بهترین و پر فروش ترین عطر های مردانه میباشد  که براحتی میتوانید خرید پستی ادکلن اصل مردانه را انجام داده و درب منزل تحویل بگیرید.

موضوع: عطر و ادکلن,

نویسنده:

تاریخ: جمعه 07 اسفند 1394 ساعت: 1:45

نظرات(0)

تعداد بازديد : 344

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 2011
کل نظرات : 120
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 8
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 392
بازدید دیروز : 640
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 5
آي پي امروز : 75
آي پي ديروز : 230
بازدید هفته : 392
بازدید ماه : 11,100
بازدید سال : 53,791
بازدید کلی : 1,678,419
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.129.249.141
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

امکانات جانبی