خرید آنلاین ساعت مچی Guess طرح گلد

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

خرید ارزان ساعت مچی زنانه طلایی

ساعت مچی طلایی

این ساعت، جزو خانواده‌ی ساعت‌های زنانه با طراحی کلاسیک ساخت کمپانی گس است. این ساعت دارای صفحه و بند طلایی رنگ می باشد . صفحه و بند این ساعت از استیل ضد زنگ ساخته شده که در دور صفحه و کنار بند نگین کار شده است که باعث می شود، حس بسیار خوبی را به شما انتقال دهد.این ساعت گس مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست می باشد.جنس استیل صفحه و بند این ساعت هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد.از ویژگی های این محصول سایز بزرگ صفحه ی آن می باشد که زیبایی خاصی بر روی دست ایجاد می کند.

تاریخچه Guess

 

گس (guess) يک شرکت معروف پوشاک آمريكايي است که علاوه بر لباس و کفش به فروش ساير ملزومات از جمله ساعت و جواهرات مي‌پردازد.

 

اين شرکت همچنين صاحب زيرمجموعه بزرگي با نام مارچيانو است که به توليد انواع لباس، گردنبند، گوشواره، دستبند و کفش مي‌پردازد.در سال ۱۹۸۱ در لس آنجلس توسط چهار برادر به نام‌هاي جرج، آرماند، پل و موريس مارچيانو تاسيس شد.

 

اين چهار برادر که در شهر مارسي به دنيا آمده بودند، در سال ۱۹۷۷ از فرانسه به کاليفرنيا آمريكا مهاجرت کرده و در سال ۱۹۸۱ شرکت خود را پايه گذاري کردند.

 

سرمايه اوليه اين شرکت توسط خانواده «ناکاش» (صاحب امپراتوري بزرگ جين جورداچه) تامين شد و اولين توليدات اين شرکت به شلوارهاي جين سه دکمه با نام «ماريلين» اختصاص يافت.

 

فروشگاه‌هاي بزرگ و منتقدان مد در ابتدا اشتياق زيادي نسبت به شلوارهاي جين جديد سنگ شور شده نشان دادند و در پايان سال زماني که فروشگاه «بلومينگ ديل» پس از توافق با جرج تصميم گرفت تعدادي از توليدات آنها را انبار کند، به سرعت به فروش بالايي دست يافتند.

 

آنها تبليغات خود را در سال 1982 آغاز کردند و سه سال بعد، به تبليغات سياه و سفيد خاص خود پرداختند که اين تبليغات جوايز زيادي را دريافت کردند.

 

مدل‌هاي اين شرکت شامل تعداد بسيار زيادي از مدل‌هاي معروف بودند که اکثر آنها از همين کمپين تبليغاتي آغاز کرده بودند.

 

در دهه 1980 گس که جزو اولين شرکت‌هايي بود که لباس‌هاي جين طراحي شده توليد کرد، يکي از معروف‌ترين برندها در بخش جين محسوب مي‌شد. در حالي که اولين محصولات جين براي خانم‌ها توليد شده بود،

 

در سال 1983 خط توليد مردانه نيز افتتاح شد.گس در سال 1984 با معرفي توليدات جديد خود شامل ساعت‌هاي گس، گس استيل و کلکسيون گس به توليد ساير ملزومات و وسايل جانبي پرداخت. توليد لباس‌هاي بچه گانه گس نيز در اين سال با نام Baby Guess آغاز گرديد.

موضوع: ساعت,ساعت مچی,

نویسنده:

تاریخ: دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت: 19:10

نظرات(0)

تعداد بازديد : 397

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 2011
کل نظرات : 120
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 8
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 582
بازدید دیروز : 854
ورودی امروز گوگل : 5
ورودی گوگل دیروز : 5
آي پي امروز : 225
آي پي ديروز : 257
بازدید هفته : 4,193
بازدید ماه : 10,650
بازدید سال : 53,341
بازدید کلی : 1,677,969
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.142.90.235
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

امکانات جانبی