خرید اینترنتی عروسک بختیاری سبد هفت سین

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

عروسک عید

چیدمان سفره هفت سین یکی از کارهای مورد علاقه خانم هاست تا به وسیله آن سلیقه خود را به معرض نمایش بگذارند و فضایی آرام و زیبا را درحلول سال نو برای اعضای خانواده ایجاد کنند.چیدمان سفره هفت سین شامل سنجد.سیب.سبزه.سمنو.سیر.سرکه.سماق می باشد.علاوه بر این سین ها، لوازم دکوری کوچک هم جزئی از چیدمان سفره هفت سین و به نوعی تکمیل کننده سفره هفت سین است.
وسیله دکوری که مد نظر ماست،عروسک بختیاری سبد هفت سین می باشد که مجسمه ی زیبا و فانتزی است میتوان آن را برای تزئین سفره هفت سین استفاده نمود. مجسمه ها انواع و اقسام زیادی دارند اما سبکی که در اینجا به آن می پردازیم، مجسمه ی هنر صنایع دستی می باشد. این مجسمه ها به واسطه منحصربفرد بودن زیبایی و جذابیت خاصی چشم هر بیننده را به خود جلب می نمایید
اگر تمايل داريد چیدمان سفره هفت سین شما بيشتر به‌صورت هنری فانتزی و عاشقانه باشد، توصيه مي‌كنيم از این عروسک بختیاری شيك و زيبا براي وسط سفره هفت سین خود استفاده كنيد
رایحه پاکیزگی به فضای خانه، روح سرسبزی و طراوت بخشیده است. لباس های نو بر تن کرده ایم و درکنار سفره هفت سین به انتظار نو شدن نشسته ایم. سفره زیباست و همه منتظر حلول سال نو. هیجانی زیبا، تمام وجوداعضای خانواده رادربرگرفته است.
 این سفره یک سفره خیالی و پوچ و بی معنی نیست، بلکه نشانه ای از آن است که در آغاز سال که روز و سال نو می شود ما نیز نفس خویش راتهذیب کنیم و بر آن تزکیه ارج نهیم تا خداوندی که هفت آسمان را آفریده و هفت دریا را زیر آن نشانده ، بدین وسیله هفت نماد را فرا روی ماقرار داده و به ما نشان می دهدکه به کدامین وجه زندگی خویش را سپری کنیم و با نشستن و برخاستن در کنار این سفره، اسطوره عشق و صفا و پاکی ای را که درآن وجود دارد، در جسم و روح خود منعکس کنیم.

نویسنده:

تاریخ: جمعه 13 شهریور 1394 ساعت: 12:48

نظرات(0)

تعداد بازديد : 320

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 2011
کل نظرات : 120
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 7
تعداد اعضا : 8
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 408
بازدید دیروز : 569
ورودی امروز گوگل : 4
ورودی گوگل دیروز : 1
آي پي امروز : 183
آي پي ديروز : 217
بازدید هفته : 3,165
بازدید ماه : 9,622
بازدید سال : 52,313
بازدید کلی : 1,676,941
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 18.223.182.235
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

امکانات جانبی