خرید فلش مموری 16 گیگ USB OTG ای دیتا(ADATA) مدل چویس UC330

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

UC330 یک فلش مموری USB OTG است و توسط کمپانی ای دیتا که در زمینه طراحی و تولید محصولات ذخیره‌سازی اطلاعات مانند هارد دیسک و فلش مموری بسیار فعال می‌باشد و محصولات خوبی هم تاکنون ارایه داده است، طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. یک سر این فلش مموری پورت USB و سر دیگر آن پورت microUSB قرار دارد، بنابراین شما می‌توانید آن را به‌راحتی علاوه بر اتصال به کامپیوتر، لپ‌تاپ، تلویزیون و سایر دستگاه‌هایی که دارای پورت USB هستند به دستگاه‌هایی که دارای پورت microUSB هستند مانند گوشی‌های موبایل هوشمند و انواع تبلت نیز متصل نمایید. البته دستگاهی که شما می‌خواهید این فلش مموری را به پورت microUSB آن متصل نمایید باید از قابلیت OTG پشتیبانی کند. بنابراین شما با استفاده از فلش مموری UC330 ای دیتا می‌توانید مشکلاتی از قبیل محدود بودن حافظه داخلی گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی و انتقال فایل بین دو گوشی یا بین گوشی موبایل و یک دستگاه دیگر را به‌راحتی حل نموده و اطلاعات مورد نیاز خود را از روی گوشی موبایل و یا تبلت خود بردارید و با سرعتی بسیار عالی بر روی یک دستگاه دیگر انتقال دهید. این فلش مموری دارای درپوش است و درپوش آن به‌صورتی طراحی شده که می‌توان از آن به عنوان پایه فلش مموری استفاده کرد و آن را به صورت ایستاده بر روی سطوح صاف قرار داد.
درکل می‌توان گفت که UC330 یک فلش مموری با دو رابط USB 3.0 و microUSB است که با داشتن آن شما می‌توانید فایل‌های صوتی و تصویری و دیگر اطلاعات خود را به درون این فلش مموری انتقال دهید، سپس برای گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه خود، آن را به سیستم صوتی منزل، کامپیوتر، لپ‌تاپ یا ماشین متصل نمایید، برای دیدن ویدیو آن را به سینمای خانگی و یا تلویزیون وصل کنید، برای دیدن عکس آن را به ویدیو پروژکتور و در آخر برای انجام تمامی این کارها می‌توانید این فلش مموری را بدون نیاز به هیچ‌گونه سیم یا رابطی و به‌صورت مستقیم به تبلت یا گوشی موبایل خود متصل نمایید تا در هرکجا که هستید به تمام علایق خود دسترسی کامل داشته باشید.

بهره‌بری از دو رابط

فلش مموری UC330 ای‌دیتا دارای دو رابط USB و microUSB می‌باشد، بنابراین قادر است به‌صورت مستقیم به انواع گوشی موبایل و تبلت‌هایی که با اندروید 4.1 یا بالاتر کار می‌کنند، بدون نیاز به مبدل جداگانه یا کابل خاصی متصل گردد. همچنین رابط USB محصول امکان اتصال به کامپیوتر، لپ‌تاپ، تلویزیون و سایر دستگاه‌هایی که دارای پورت USB هستند را به شما خواهد داد.

سریع‌تر و راحت‌تر از اتصال از طریق شبکه بی‌سیم

اگر تاکنون برای انتقال فایل‌های حجیمی مانند فایل‌های ویدئویی و عکس‌های باکیفیت از بلوتوث یا Wi-Fi استفاده می‌کردید و مشکلات زیادی وجود داشت یا وقت زیادی از شما می‌گرفت، استفاده از فلش مموری UC330 به دلیل کاربری راحت‌تر و سرعت بالا، انتقال فایل‌ها را برای شما ساده‌تر کرده و از تلف شدن وقت شما جلوگیری می‌کند.

طراحی کوچک و سبک وزن

این محصول که از طراحی کوچک و جمع‌وجور و وزن سبک بهره می‌برد در هنگام اتصال به یک دستگاه مانند گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، کامپیوتر و... فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند و در هنگام حمل و نقل هیچ جایی نمی‌گیرد و شما مزن آن را احساس نخواهید کرد.

یک روش ارزان‌تر برای افزایش حافظه

 استفاده از فلش مموری ای دیتا UC330 به شما این امکان را می‌دهد تا با قیمتی بسیار ارزان‌تر حافظه گوشی موبایل یا تبلت خود را افزایش دهید. زیرا قیمت هر گیگابایت فضای ذخیره‌سازی که روی این فلش مموری وجود دارد در مقایسه با هر گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی گوشی موبایل یا تبلت، بسیار کم‌تر است.

درپوش

بدنه این فلش مموری به صورتی طراحی‌ شده که شما بتوانید درپوش را در انتهای آن قرار دهید، بنابراین شما این امکان رادارید تا فلش مموری را به‌راحتی از دستگاهی که به آن متصل نموده‌اید، جدا کنید. همچنین طراحی خاص و موشکی شکل درپوش این محصول به‌گونه‌ای است که می‌شود از آن به‌عنوان یک پایه هم استفاده کرد و فلش مموری را به‌راحتی بر روی سطوح صاف قرار داد.

نویسنده:

تاریخ: جمعه 23 مرداد 1394 ساعت: 14:47

نظرات(0)

تعداد بازديد : 307

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 2011
کل نظرات : 120
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 7
تعداد اعضا : 8
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 219
بازدید دیروز : 640
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 5
آي پي امروز : 53
آي پي ديروز : 230
بازدید هفته : 219
بازدید ماه : 10,927
بازدید سال : 53,618
بازدید کلی : 1,678,246
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 18.220.212.45
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

امکانات جانبی