خرید اینترنتی صابون نرم بادام و کوجیک اسید

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

صابون کوجیک اسید

علاقه روز افزون در استفاده از روشن کننده های طبیعی ، و همچنین نیاز برای پیدا کردن جایگزینی برای هیدروکینون ، منجر به تحقیق برای یافتن محصولات آرایشی طبیعی جهت رفع اختلالات رنگدانه ای گردید.
این عوامل طبیعی شامل آلوسئین ، آربوتین (عصاره گیاه بربری )، آزلئیک اسید(ترکیبات آلی اسیدی از گندم و جو)، گلایکولیک اسید(محصولات قند از آلفا هیدروکسی اسیدها AHA (, ، کوجیک اسید (تولید شده از فرآیند تخمیر برنج) ، عصاره لیکوریک  (عصاره گیاه شیرین بیان) ، ملاتونین (تولید شده از موجودات زنده،حیوانات ،باکتری ها و گیاهان ) ، نیاسینامیدها (ازگروه ویتامین آ و آمید اسید نیکوتین )، paper mulberry (عصاره درخت شاهتوت کاغذی) ،رتینول (یکی از اشکال حیوانی ویتامین A) ، دانه های سویا ، ویتامین ث . می باشند.
کوجیک اسید: این ماده یک مهار کننده آنزیم تیروزیناز می باشد که از گونه های مختلف قارچ مانند آسپرژیلوس و پنی سلیوم مشتق شده است . همچنین در صنعت از این ماده برای تجزیه و تحلیل غذاها و جلوگیری از قهوه ای شدن و همچنین ارتقا دادن رنگ قرمزی توت فرنگی های کال استفاده می کنند.
کوجیک اسید در غلظت های بین ۱ تا ۴ درصد استفاده می شود و معمولا ترکیب آن با دیگر عوامل روشن کننده تاثیرگذارتر می باشد. کوجیک اسید دارای حساسیت بسیار بالایی می باشد و ممکن است محرکی برای ایجاد درماتیت باشد.به هر حال این ماده برای بیمارانی که نمی توانند در برابر هیدروکینون مقاومت نشان دهند بسیار مفید می باشد و همچنین مطالعات نشان  می دهند که ممکن است ترکیب آن با یک کورتیکو استروئید موضعی برای کاهش تحریکات بسیار مفید باشد.
روشن کننده های پوست را که شامل کوجیک اسید می باشند ،معمولا روزی ۲ بار برای یک یا ۲ ماه استفاده می شوند تا بتوان به اثر مطلوب  دست یافت.

اسید کوجیک ماده ای جادویی که از تخمیر قند جوانه های برنج به دست می آید . مصرف مداوم 90 روزه این صابون باعث برطرف شدن لک های دوران بارداری و هورمونی و همچنین لک های آفتاب سوختگی و کک و مک شده و موجب جوانی و روشنی پوست شما میشود .
پایه اولیه این صابون بر اساس صابون بچه می باشد و هیچ گونه ترکیب شیمیایی در ساخت این صابون به کار گرفته نشده است پس آسیبی به پوست شما نمی رساند .

نویسنده:

تاریخ: یکشنبه 01 شهریور 1394 ساعت: 18:52

نظرات(0)

تعداد بازديد : 474

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 2011
کل نظرات : 120
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 11
تعداد اعضا : 8
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 317
بازدید دیروز : 569
ورودی امروز گوگل : 4
ورودی گوگل دیروز : 1
آي پي امروز : 162
آي پي ديروز : 217
بازدید هفته : 3,074
بازدید ماه : 9,531
بازدید سال : 52,222
بازدید کلی : 1,676,850
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.129.63.114
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

امکانات جانبی